تامر حسني تريند علي السوشيال ميديا أعرف التفاصيل

تامر حسني تريند علي السوشيال ميديا أعرف التفاصيل
تامر حسني
https://www.sba7egypt.com/?p=361465
ياسمين محمد
موقع صباح مصر
ياسمين محمد

تصدر الفنان تامر حسني قائمة مؤشرات البحث جوجل خلال الساعات الماضية وذلك بعد تصلحه مع الفنان أحمد السقا من خلال استوري علي حسابه الشخصي عبر مواقع التواصل الاجتماعي تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

 

قائلاً:” حبيبي يا صاحبي حصل خير أنا عمري ما ازعل منك ولا أشك لحظة في جدعنتك مع الناس كلها.

 

واضاف:”جايز كان في النص بينا ولاد حلال كتير، انت السقااااا حبيب قلبي وكدا الجمهور هيستنانا في الحفلة اللي جايه بجد سخن صوتك واستعد للدويتو القادم، يا أغلي وأنضف الناس”.

 

يذكر أن هذا الخلاف بدأ من خلال تصريحات تلفزيونية التي صرح بها الفنان أحمد السقا أثناء استضافته مع الإعلامية وفاء الكيلاني في برنامجها السيرة.

 

قدمت وفاء الكيلاني له سؤال قائلة:” إمتي آخر مرة كنت فاكر إن فلان أخوك وطلع مش أخوك؟ رد السقا:”أنا في حد زعلان منه وحتى الآن مقولتلوش، أنا زعلان من تامر حسني والحقيقة انا بحبه جدا وإلا مكنتش زعلت منه”.

 

وتابع:” زعلان منه لأني كلمته في فيلمه الأخير “فيلم الفلوس” وقالي عاوزك معايا في مشهد، وهو كان سبق وجاملني في ولد الغلابة، ولكن بعد ما صورت المشهد فوجئت بأن الفيلم نزل بطولة تامر حسني وأحمد السقا وصورتي معاه على الأفيش.

 

أضاف:” بعدها كلمته على طول قولتله إيه اللي بيحصل، مرة يقولي الشركة المنتجة ومرة يقولي الفانز، قولتله أنا معرفش حد منهم وتعاملى كان معاك يا تامر، ولكن حقيقة الأمر الموقف ده زعلنى جدا من تامر وأثر عليا نفسيا”.

 

اقرا ايضا

أحمد السقا يكشف أسرار جديدة عن حياته الشخصية مع وفاء الكيلاني