هل سيتم غلق تيك توك tik tok بعد مشكلة دعاء واهل الصعيد

هل سيتم غلق تيك توك tik tok بعد مشكلة دعاء واهل الصعيد
هل سيتم غلق تيك توك tik tok بعد مشكلة دعاء واهل الصعيد
https://www.sba7egypt.com/?p=151080
صباح مصر
موقع صباح مصر
صباح مصر

برنامج تيك توك tik tok اصبح متواجدا فى يد كل شخص وهناك من يستعمل البرنامج فى الضحك والتصوير وهناك من يستعمل البرنامج وتشغيل صوت الاغانى ، فى خلال  فترة بسيطه اصبح  هناك انتقاد  كبير من بعض الاشخاص وجاء الاعتراض بسبب ان بعض الشباب والبنات تقوم بتصوير  فديوهات من داخل غرف النوم وايضا هناك من يصور  زوجتة وايضا من يصور امه لكى يكسب عدة لايكات  واعجابات.

 

مشكلة دعاء بنت سوهاج

من اسبوع  ظهرت مشكله على  البرنامج وتم تسجيل عدد كبير من الفيديوهات وظهر ترنك باسم دعاء بنت سوهاج حيث كانت البداية لبنت  تسمى دعاء كانت فى بث مباشر من خلال  البرنامج ودخل شخص وسبها وسب اهلها  وقامت  دعاء برد السب وايضا عممت السب لاهل الصعيد وخصوصا اهل سوهاج وذا ما جعل عدد كبير جدا من ال الصعيد يقومو بسجيل عدد من الفديوهات  على نفس البرنامج تيك توك tik tok وهناك من توعد وهناك من سب اهلها  ومن طلب من اهل البنت  التبرء منها .

هل سيتم غلق تيك توك tik tok بسب مشكلة دعاء

هناك اراء كثيره بعد مشكلة دعاء بنت الصعيد تطلب بوقف برنامج تيك توك tik tok  حيث ان البرنامج صعب السيطره عليه ومتواجد  فى متناول كل طفل ولا يوجد عليه رقابة .

اعتذار دعاء لاهل سوهاج

قدمت  دعاء بنت سوهاج  امس فيديو على برنامج تيك توك tik tok  تعتزر فيه لاهل سوهاج وقال نصا  انا ماحد كان رد فعل لشخص سبها وسب اهلها وقال انا اسفه لكل اهل الصعيد وانا لم اقصد  السب وهذا كان رد فعل  لما حدث .