رانيا يوسف ترد علي انتقادات الجمهور لـ فستان ابنتها نانسي

رانيا يوسف ترد علي انتقادات الجمهور لـ  فستان ابنتها نانسي
رانيا يوسف وابنتها نانسي
https://www.sba7egypt.com/?p=371588
ياسمين محمد
موقع صباح مصر
ياسمين محمد

قامت الفنانة رانيا يوسف بالرد على الانتقادات التي تعرضت لها بعد ظهورها مع ابنتها نانسي بفستان بدون بطانة في حفل ختام مهرجان الجونة السينمائي بدورته الرابعة.

 

قالت رانيا يوسف أثناء مداخلتها الهاتفية مع برنامج Trending الذي يذاع على قناة Mbc وأضحت عن اختيار فستان ابنتها قائلة:” مش أنا اللي اخترت لنانسي أنها تلبس الفستان، هي كانت فكرتها واللي قالت ليا عايزة آجي معاكي على الريد كاربت وألبس الفستان فقولت ليها تمام اعملي اللي إنتي عايزاه”.

 

وتابعت:” أنا ولا بختار لبنتي لبسها ولا حياتها والأجيال اللي طالعة هي اللي بتختار لنفسها كل حاجة، بس مهمتي في الحياة أني أصرف عليهم، وبنتي هي اللي بتختار لبسي وأعمالي، وعيالي شايفنِّي قدوة ليهم بأن يعملوا كل اللي في نفسهم ما دام مش بيأذوا حد.

 

اختتمت رانيا يوسف حديثها:”أنا خلاص جبت آخر الهجوم فهيحصل إيه يعني بعد كدا فخلاص بقى ناقص ينتقدوا الأكل كمان اللي بأكله، السوشيال ميديا بقيت حاجة سخيفة أوي وكل اللي ملوش رأي ولا ذوق بيتدخل في حياة البشر بشكل غير طبيعي”.

 

الجدير بالذكر أن مهرجان الجونة السينمائي بدأت فعالياته يوم الجمعة الماضية 23 أكتوبر وانتهت حتي يوم السبت الماضي 31 أكتوبر.

 

وشهدت فعاليات الدورة الرابعة من مهرجان الجونة السينمائي حضور عدد كبير من النجوم منهم الفنان أحمد السقا ورامز أمير وإسلام إبراهيم ومحمد هنيدي ومحمد الشرنوبي ومحمد رمضان وأشرف زكي وغيرهم.

 

اقرا ايضا

بإطلالة جريئة رانيا يوسف تخطف الأنظار في مهرجان الجونه السينمائي