رامي جمال عن زوجته: أهم حاجه شكلها

رامي جمال عن زوجته: أهم حاجه شكلها
رامى جمال وزوجته
https://www.sba7egypt.com/?p=281340
ايهاب محمود
موقع صباح مصر
ايهاب محمود

شارك الفنان رامي جمال متابعيه عبر حسابه الرسمي على موقع الصورة والفيديوهات” إنستجرام” صورة تجمعه بزوجته المطربة ناريمان .

 

وكتب رامي على الصورة قائلا:ناريمان مراتي يا جماعه في الصورة أهم حاجه شكلها يعجبها أن بقي يطلع وشي طويل،كده زي ما انتوا شايفين، يطلع نص وش اطلع نايم،اطلع احول مش مهم وهي مبتبصش غير علي نفسها علشان تليفونها،وبتصور بايديها ف مش عارف اعمل حاجه لله الامر من قبل ومن بعد.

يذكر أن اخر البومات رامي جمال ” أنا لوحدي” وحقق الالبوم نجاحا كبيرا، وحيث ضم الالبوم 15 أغنية وهي، سقف، بيهم كلهم، لقلبك سلام، مش ملاحظ حاجه، فاهمني، بعد ما أغيب، فكرة المتساب، إستغنيت، عيونك خطر، أنا لوحدي، اللي مشيوا، مين غيرك فالقلب، أدف يا مراكبي، ماغيرتش، لو عالنسيان.

كما شارك رامي جمال في ألبومه كملحن، حيث قدم 9 أغنيات من ألحانه، وتعاون مع الملحنين مدين، وبلال سرور، ومحمد أنيس، وياسر نور، ومن الشعراء مع تامر حسين، ومحمد عاطف، جمال الخولي، وأحمد المالكي، وشادي نور، وأحمد عرفان، ورقية عبدالعزيز، ومصطفى حسن، ومحمد أبو نعمة، ومن الموزعين الموسيقيين مع توما، ونادر حمدي، وشريف مكاوي، وأحمد إبراهيم، وأحمد المغربي، وسام عبدالمنعم.

رامى جمال

رامى جمال

 

اقرأ أيضا