تعرف على رسالة هيدي كرم لأشرف ذكي

تعرف على رسالة هيدي كرم لأشرف ذكي
اشرف ذكي
https://www.sba7egypt.com/?p=277822
صباح مصر
موقع صباح مصر
صباح مصر

نشرت هيدي كرم، عبر حسابها الرسمي على موقع التواصل الإجتماعي انستجرام، صورة للدكتور أشرف زكي، نقيب المهن التمثيلية، وكتبت عبارات طويلة معبره عن مشاعرها تجاهه على ما يقدمه لها من خدمات، وقامت بالدعاء له، متمنية له الشفاء العاجل، وذلك بعد خضوعه خلال الساعات القليلة الماضية لإجراء عملية تركيب دعامة في القلب.

هيدي كرم أشرف ذكي كلنا بنحبك وبنحترمك وبندعيلك من قلوبنا

وعلقت هيدي، قائلة: “أنا عمري ما شفت حد بيرد على تليفونه في كل وقت في الـ 24 ساعه 7 ايّام في الأسبوع.. عمري ما شفت حد بيتعامل مع كل عضو في النقابة وكأنه الوحيد، عمري ما شفت حد عنده صبر وطولة بال إن يسمع مشاكل كل واحد فينا بدون ما يزهق ولا يتخنق، عمري ما شفت حد منصف وبيعامل أعضاء النقابه كلهم على إنهم عيلته وأهل بيته زيك يا دكتور أشرف”.

وأكملت: “أنت عارف إني لما بحس اني هاقع في أي مشكلة في الشغل الحاجة الوحيدة اللي بتطمني هي فكرة إنك نقيبنا اللي أكيد ها تسندنا وتقف جنبنا.. حتى في الأزمة بتاعت كورونا وجودي في نقابه أنت نقيبها مطمني جداً، معلش طولت شويه لكن دي مشاعري ناحية راجل محترم زي حضرتك، كلنا بنحبك وبنحترمك وبندعيلك من قلوبنا ربنا يقومك بالسلامه انت السند والضهر لكل عضو في النقابة.. تستاهل كل الحب و التقدير”.

 

أقرأ ايضًا

الفنان أحمد سعد يصلح بين شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب بعد مشاجرة كبيرة