أول تعليق لـ مي حلمي بعد إلغاء حفل زفافها في الدقائق الاخيرة وتعرضها لأزمة صحية

أول تعليق لـ مي حلمي بعد إلغاء حفل زفافها في الدقائق الاخيرة وتعرضها لأزمة صحية
https://www.sba7egypt.com/?p=83681
صابرين حكيم
موقع صباح مصر
صابرين حكيم

ترددت العديد من الأقوال خلال الفترة الأخيرة عن حالة الاعلامية مي حلمي وهذا بعد إلغاء حفل زفافها على المطرب محمد رشاد فى الدقائق الاخيرة وتعرضها لأزمة صحية، وقد نفت مي ما تم تداوله عن تعرضها لجلطة فى المخ، وأكدت على أن ما حدث لها مجرد ضغط نفسي وانسداد في الشعب الهوائية.

 

حيث قالت مي حلمي فى أول تعليق لها من خلال صفحتها الشخصية على موقع الصور (إنستجرام): «شكرًا لكل الناس اللي بتحبنا والزملاء اللي اتطمنت عليا.. قبل أي كلام أنا مجاليش جلطة والحمد لله مجرد ضغط نفسي وانسداد في الشعب الهوائية بقالي كام يوم وده وارد أكيد بسبب اللي حصل وده وارد بين أي طرفين وحياتنا الخاصة تخصنا لوحدنا واحنا قادرين نحلها بكافة الطرق لأنها حياتنا احنا.. وكشخصيات عامة محدش له يدخل ويتكلم ويقول ضريبة الشهرة لا حياتنا الخاصة مش للشهرة».

هذا وقد أضافت الاعلامية مي: «مش هطلب منكم غير الكلمة الطيبة ويا ريت نتعلم من الأمثال اللي ليها حكمة العروسة للعريس والجري للمتاعيس وفي الآخر كل اللي داخل خارج.. البصلة وقشرتها عمركوا شوفتوا بصلة من غير قشر؟.. مش هينبكم غير اللي قال كلمة وحشة هتقعد له وهيبقالنا الحلو كله».

ومما هو جدير بالذكر أنه كان من المقرر أن يقام حفل زفاف الاعلامية مي حلمي والمطرب محمد رشاد فى أحد الفنادق الشهيرة بمنطقة الأهرام منذ يومين، لكن حدث خلاف بين العروسين فتم إلغاء حفل الزفاف قبل إقامته بساعتين.