أمير كرارة يكشف عن هواياته المفضلة في برنامج السيرة

أمير كرارة يكشف عن هواياته المفضلة في برنامج السيرة
أمير كرارة
https://www.sba7egypt.com/?p=374200
ياسمين محمد
موقع صباح مصر
ياسمين محمد

كشف الفنان أمير كرارة عن هواياته المفضلة قائلا بحب الحكاوي ولكن لا احب القراءة حتي في الأعمال الفنية يتحكلي السيناريو أكثر من مرة ثم أقوم بقراءته لا أملك مشكلة.

 

وأضاف الفنان أمير كرارة في برنامج السيرة مع الإعلامية وفاء الكيلاني الذي يعرض على قناة Dmc صور دموعى في فرح أختى دى ولا حاجة، أنا حرفيا كنت عامل زى العيل الصغير ومكنوش عارفين يخلونى أسكت، لأن نورا من صغرها ملحقتش تشوف حنية أبوها ولا أمها وكانت بتبقى صعبانة علينا أوى رغم اننا كلنا حوليها.

وتابع عن أمير كرارة اختي عصبية و مجنونة شوية فنصحتها تهدى بقى وقلتلها هو كمان حافظ عليها لأننا كلنا تعبنا في البنوتة الصغير دى فخلى بالك منها وحطها في عينك، والصراحة هو شاب كويس ومحترم جدا.

قال عن حياته الشخصية في الطفولة انا صغير كنت حبي كتير أوى زى ما بيقولوا ماشى بحب على نفسى كل لما أشوف واحدة أحبها، ولكن لما كبرت حبى الوحيد هي مراتى وبموت فيها جدا وأنا وعدتها أن عمرى ما أخليها لا هي ولا ولادى يزعلوا، وهافضل طول الوقت أقولها إنى عايش عشانكوا وبعمل كل حاجة عشان تكونوا عايشين مبسوطين.

 

الجدير بالذكر أن آخر أعمال الفنان أمير كرارة مسلسل الإختيار بطولة أمير كرارة وأحمد العوضي ودينا فؤاد وسارة عادل من تأليف باهر دويدار وإخراج بيتر ميمي وإنتاج شركة سينرجى.

 

 

اقرا ايضا

 

أمير كرارة يشارك متابعيه بإطلالة مميزة عبر إنستجرام